Alle må yde:

Bestyrelsen i Dansk Narkolepsiforening er sammensat af frivillige foreningsmedlemmer, der alle er valgte på en generalforsamling. De fleste af os har narkolepsi, dog er vi p.t. så heldige at vores sekretær er pårørende. Dejligt, så er der da én, som ikke falder i søvn til bestyrelsesmøderne! Bestyrelsen er i høj grad ”arbejdende” og alle aktiviteter og arrangementer planlægges og gennemføres af bestyrelsen – med de muligheder og begrænsninger det indebærer.

Giv os en hjælpende hånd:

Hvis DU har en god idé til et arrangement – OG er villig til at stå i spidsen for at få det gennemført, støtter bestyrelsen meget gerne op om det. Også økonomisk. Det er jo i høj grad jer som ved, hvad I ønsker at få ud af fællesskabet med ligesindede.

Opbakning og støtte:

Vi er super-glade for jeres opbakning, både via jeres deltagelse i arrangementer og den imødekommende, varme, engagerede stemning I skaber, når vi er samlet. Vi er også super-taknemmelige for jer, som vælger at støtte foreningen økonomisk – det giver os nogle flere muligheder.

Kontakt os:

Du er altid velkommen til at kontakte et bestyrelsesmedlem, hvis du har noget på hjertet. Hvis du har spørgsmål eller tvivl, er du også hjertelig velkommen til at kontakte foreningens konsulent – vores tidligere formand Ulla Bendesen, som har stor erfaring og viden om det, at leve med narkolepsi.

Tilbyd din hjælp:

Hvis du har meninger og mod på at lægge et stykke arbejde i foreningen, vil vi opfordre dig til at overveje at stille op til bestyrelsen på vores generalforsamlinger. Suppleanterne deltager i alle møder, lærer de faste processer, men er i høj grad også dem, som bringer nye idéer til bordet. Umiddelbart spørger du sikkert dig selv; ”hvordan skulle jeg få energi til det?”. Men så skal du lige tænke over, at vi alle er i samme båd og at bestyrelsens ambitioner må og skal tilpasses til, hvad vi orker… - Vi har jo også narkolepsi! I øvrigt er pårørende og andre lige så velkomne til at stille op, bare man har interessen og noget på hjertet”