Lokalmøder

Byd indenfor til en lokal snak:

Hvis du kunne tænke dig at lægge hus til, eller arrangere og være vært for et møde med dine medpatienter i netop dit lokalområde, så grib kalenderen og find en dato.

Uforpligtende mødeform:

Formen på mødet bestemmer du selv: Skal mødet have en dagsorden eller skal ordet være frit, laver du en kop kaffe eller tænder du grillen og opfordrer til, at deltagerne medbringer lidt at spise – eller har du helt andre tanker? Du kan også ”ansøge” bestyrelsen om et mindre beløb, hvis du ved, du kan samle minimum 5 medlemmer til et møde på en café eller lign.

Hovedformålet er mulighed for at møde andre med narkolepsi og få en snak.

En hjælpende håndsrækning:

Hvis du ikke vil stå alene med det, vil en fra bestyrelsen gerne møde op og hjælpe til, hvis vi har mulighed for det. Du skal give bestyrelsen besked ca. 2 måneder før du holder møde – hvis vi skal hjælpe med at invitere medlemmer i dit lokalområde eller lign.

Her finder du telefonnumre og e-mail adresser på bestyrelsen. Ret en henvendelse til det bestyrelsesmedlem, der bor nærmest dig.

Lokalmøde - omtale:

Læs om tidligere afholdte lokalmøder, det giver god inspiration til kommende møder. Du vil også her kunne orientere dig om kommende arrangementer.

Du finder det i den blå topmenu under:

>> Forening / Lokalmøder / "årstal" >>